Probleme la o firmă de curierat după ce Inteligența artificială a început să înjure clienții. Ce s-a întâmplat cu sistemul IA și cum au reacționat reprezentanții firmei?
IA a început să înjure clienții
O firmă de curierat din Marea Britanie a dezactivat funcţia de inteligenţă artificială din sistemele sale de chat, după ce un utilizator frustrat a determinat sistemul să compună o poezie despre cât de prost este serviciul pentru clienţi al companiei.
“A fost odată un chatbot numit DPD / Inutil în ajutor a oferi”, a scris robotul după ce Ashley Beauchamp a renunţat să mai încerce să-l convingă să-i dea un număr de telefon pentru serviciul cu clienţii şi i-a cerut în schimb să scrie un poem despre serviciile proaste de chatbot.
Citește și: Cum vor fi afectate aproape 40% dintre locurile de muncă de AI
“DPD a fost o pierdere de timp / Cel mai mare coşmar al unui client”, a continuat chatbotul înainte de…
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “newsweek.ro”
Neamtxpres.ro este o platformă de indexare și motor de căutare pentru știri, colectând informații de la ziare locale din județul Neamț și surse naționale. Serviciul nostru este gratuit și se bazează pe acorduri de preluare de la publicații sau respectănd termenii și condițiile impuse de acestea. Precizăm că conținutul știrilor, inclusiv informațiile și imaginile, aparțin exclusiv ziarelor și site-urilor de proveniență. Neamtxpres.ro nu își asumă responsabilitatea pentru conținutul acestora. În cazul în care doriți oprirea știrilor dvs. de pe platforma noastră, vă rugăm să ne contactați la adresa medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii