Jucătorii din HoReCa au lansat mai multe atacuri în ultimele săptămâni cu privire la funcţionarea Sistemului Garanţie-Returnare (SGR), despre care spun că le aduce o corvoadă în plus în activitatea de zi cu zi. Mulţi dintre operatorii de restaurante şi cafenele declară că lucrurile se mişcă prea greu în relaţia cu RetuRO, administratorul SGR, unii dintre ei lansând chiar ideea suspendării programului.
Restaurantele se pot transforma astfel într-un obstacol în calea recuperării ambalajelor, în condiţiile în care HoReCa se declară copleşită de această nouă sarcină. Care sunt soluţiile? În lipsa unei colaborări eficiente cu RetuRO, operatorii HoReCa ar putea prelua ei responsabilitatea colectării, punând la punct sisteme automate de colectare a ambalajelor?
„Ne dorim o rearanjare a sistemului de colectare. În HoReCa, aceasta se face doar manual, nu ştiu ca vreun operator…
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “www.mediafax.ro”
Neamtxpres.ro este o platformă de indexare și motor de căutare pentru știri, colectând informații de la ziare locale din județul Neamț și surse naționale. Serviciul nostru este gratuit și se bazează pe acorduri de preluare de la publicații sau respectănd termenii și condițiile impuse de acestea. Precizăm că conținutul știrilor, inclusiv informațiile și imaginile, aparțin exclusiv ziarelor și site-urilor de proveniență. Neamtxpres.ro nu își asumă responsabilitatea pentru conținutul acestora. În cazul în care doriți oprirea știrilor dvs. de pe platforma noastră, vă rugăm să ne contactați la adresa medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii